Sobre la Numerología Tántrica

La Numerología tántrica es una herramienta muy importante para, no solamente
conocernos a nosotros mismos, sino también poder conocer a los demás para relacionarnos
con ellos de una forma respetuosa e incondicionalmente.


Con esta herramienta de “auto-conocimiento” podremos saber cuáles son los retos
que tenemos en nuestro camino evolutivo, pero también cuáles son nuestras cualidades
y potenciales innatos para ayudarnos a evolucionar y saber que, si los utilizamos,
tendremos la fuerza necesaria para trascenderlos.

Nos explica el trabajo personal que debemos llevar a cabo para evolucionar internamente
y expresarlo externamente y conseguir así un nivel cada vez más elevado. De esta
manera nuestra evolución creará un cambio consciente a nuestro alrededor.

Tria el teu idioma / Please choose your language

sábado, 4 de abril de 2015

Pasqua

Hola a totes i tots.

Fa al menys dues setmanes que no he pogut escriure res, perquè he tingut l'ordinador fallit. Renoi, és real que en tot existeix el YIN-YANG, fins i tot en l'ordinador.  Quan tot va bé és que l'enegia Yany està molt cooperativa, però, i de cop i volta, ja hi som, l'energia Yin apareix molt poderosa i et provoca un terrabastall.  Doncs ara, a primers d'abril ha fet un any que vaig comprar un nou ordinador, i des del principi ja hi vaig tenir un problema, l'arreglen, al cap d'uns tres mesos el mateix problema, més endavant un document d'un curs de numerologia bloquejat, i ara un altre problema, i he tornat a quedar-me sense ordinador. M'han hagut de canviar el disc dur perquè des del principi estava defectuós. Sort que he pogut recuperar-ho gairebé tot, al menys els documents sobre els cursos i temes de numerologia ha tornat bons i estalvis.  Espero que l'enrgia YANG estigui molt de temps al meu costat.

Bé xiquets tot i així com que el temps passa molt depressa, ja estem a començaments d'abril i dintre de la Setmana Santa.  Aquest any no hem sortit i m'ha fet, dintre del què ha passat, ilusió, perquè em puc dedicar a ampliar temes de l'estudi numerològic,  i també de nous que ja fa temps que els tinc preparats i ves per on, precisament gràcies a l'energia Yin, (ja, ja,ja) m'he pogut dedicar a fer el que ja tenia ganes de posar-m'hi en serio.

Ara un pensament adequat al que us he explicat:

"En la nostra vida, tots els esdeveniments arriben al seu moment; és tant sols l'actitud de la nostra ment el que hi fa veure una causa de felicitat o de patiment"

No hay comentarios:

Publicar un comentario