Sobre la Numerología Tántrica

La Numerología tántrica es una herramienta muy importante para, no solamente
conocernos a nosotros mismos, sino también poder conocer a los demás para relacionarnos
con ellos de una forma respetuosa e incondicionalmente.


Con esta herramienta de “auto-conocimiento” podremos saber cuáles son los retos
que tenemos en nuestro camino evolutivo, pero también cuáles son nuestras cualidades
y potenciales innatos para ayudarnos a evolucionar y saber que, si los utilizamos,
tendremos la fuerza necesaria para trascenderlos.

Nos explica el trabajo personal que debemos llevar a cabo para evolucionar internamente
y expresarlo externamente y conseguir así un nivel cada vez más elevado. De esta
manera nuestra evolución creará un cambio consciente a nuestro alrededor.

Tria el teu idioma / Please choose your language

sábado, 22 de agosto de 2015

22 agost 2015

Hola a totes i tots,

           Avui dia 22 el penultim dia de la penúltima setmana del mes d'agost.  El temps passa volant.  Avui com a número 22 recorda que comença l'enyor pel temps de calor, de llum, que s'està escolant. Crec que està bé enclar-se en el Cos Espiritual del núm. 2: Ment Previsora.   He pensat en el que m'havia programat fer durant aquests dos mesos. Havia acabat classes, no pensava pas fer cap intensiu, no tenia cap consulta prevista, en fi que em preparava a treballar de valent en els temes de numerologia que estic ampliant i refent-ne d'altres. 
           Així vaig començar el mes de juliol i molt bé, però ai las!! per l'agost em demanen un intensiu, també tinc dues consultes i una alumna em demana venir per aclarir uns dubtes de la seva numerologia pesonal. Podeu pensar que exagero, tot plegat has estat quatre coses, però s'han de preparar, fer i dedicar el temps necessari.  A més a més dels compromisos familiars i dels amics que s'aprofita aquests dies de vacances per veure'ns.
             Per això el Cos Espiritual: Ment Previsora  encara em diu que l'última setmana m'organitzi el temps per acabar algún d'aquests temes i ho segueixi sense treves.  Ho procuraré!!!
            Després de pensar en tot això que us explico, per relaxar-me, he sortit al balcó , el carrer i el tros de la Rambla que veig anava plena de gom a gom, semblava un eixam d'abelles brunzint i movent-se uns passejant i d'altres atrafegats. De cop he mirat el balcó que tinc davant del meu i oh meravella m'he pogut relaxar mirant el test amb unes floretes petites, d'uns colors tant bonics i alegres que ho he retratat, m'ha fet ilusió, pensant que sempre hi ha algú que ajuda de manera inconscient a fer que el cos i la ment es deslliuri i es descansi.  

La Cita:
"Que és un esperit sensitiu? És el que pot mirar les coses des de molts punts de vista"
                                            (H. F. Amiel)

No hay comentarios:

Publicar un comentario