Sobre la Numerología Tántrica

La Numerología tántrica es una herramienta muy importante para, no solamente
conocernos a nosotros mismos, sino también poder conocer a los demás para relacionarnos
con ellos de una forma respetuosa e incondicionalmente.


Con esta herramienta de “auto-conocimiento” podremos saber cuáles son los retos
que tenemos en nuestro camino evolutivo, pero también cuáles son nuestras cualidades
y potenciales innatos para ayudarnos a evolucionar y saber que, si los utilizamos,
tendremos la fuerza necesaria para trascenderlos.

Nos explica el trabajo personal que debemos llevar a cabo para evolucionar internamente
y expresarlo externamente y conseguir así un nivel cada vez más elevado. De esta
manera nuestra evolución creará un cambio consciente a nuestro alrededor.

Tria el teu idioma / Please choose your language

sábado, 10 de diciembre de 2016

Desembre 2016

Hola a totes i tots,

                A vui, dia 10 de desembre de 2016, hem arribat a l'ultim mes de  l'any 2016.  Com hi hem arribat, tant depressa? Estem en uns moments que l'energia va molt més ràpida que no pas com ens movem nosaltres, per això s'escolen les hores, els dies, els mesos, els anys, sembla que se'ns escapin de les nostres vides.  Per això els que hem nascut durant el segle passat, ens costa d'adaptar-nos al moviment  d'aquest nou segle. Ara tot és ràpid, només cal veure la tecnologia, renoi! quan s'ha après una cosa, resulta que ja s'ha convertit en obsoleta i apa, tornem-hi, ha aprendre  la nova. Però en fi, és així.
            Aquest segle, ens empeny a despertar, a mirar amb claredat el que s'està desplegant continuament davant nostra, i sense mandra, seguir el rítme present, això fa que el nostre camí evolutiu, ens demani, també, que estiguem presents en tot el que pensem i el que fem, per posar-hi ordre i anar avançant amb una consciència oberta i esperançada.  Llegim, aprenem de la saviesa que conté i ens posa, ja, a les nostres mans, el desenvolupament ancestral que ens fa mirar molt dins nostre.

        Prou filosofar! Des de ja fa uns anys, i de tant en tant ja n'he parlat aquí, faig un calendari, que sempre estava dedicat únicament a la Numerologia Tàntrica, però quan em preparava a fe el d'aquest any, el meu marit em va proposar canviar de tema i fer-lo més distens, i perquè no, em va dir, dedicar-lo a les fonts artístiques que tenim a Barcelona. De moment em va fer pensar, el número 4 que tinc en la data de naixement es va queixar, perquè no el tenia preparat per deixar una estructura que ja hi estava avessat. I li vaig dir, perquè no ho provem, si la teva energia és, precisament, de "flexibilitat", bé pots escapar-te de la rutina. I sí, vam posar-nos d'acord i el meu marit es va dedicar a fotografiar fonts i jo a muntar el calendari.  Provaré d'enviar-vos el full darrer d'enguany. A veure què us sembla.  Espero que es pugui veure bé.

Fins el proper.......



No hay comentarios:

Publicar un comentario