Sobre la Numerología Tántrica

La Numerología tántrica es una herramienta muy importante para, no solamente
conocernos a nosotros mismos, sino también poder conocer a los demás para relacionarnos
con ellos de una forma respetuosa e incondicionalmente.


Con esta herramienta de “auto-conocimiento” podremos saber cuáles son los retos
que tenemos en nuestro camino evolutivo, pero también cuáles son nuestras cualidades
y potenciales innatos para ayudarnos a evolucionar y saber que, si los utilizamos,
tendremos la fuerza necesaria para trascenderlos.

Nos explica el trabajo personal que debemos llevar a cabo para evolucionar internamente
y expresarlo externamente y conseguir así un nivel cada vez más elevado. De esta
manera nuestra evolución creará un cambio consciente a nuestro alrededor.

Tria el teu idioma / Please choose your language

lunes, 18 de noviembre de 2013

Bona nit,

Avui he viscut una nova experiència, per cert, agradable.  He anat a Palautordera, a la ràdio local per parlar de la Numerologia Tàntrica.  Quan l'Alícia, astròloga i amiga m'ho va proposar, potser la primera reacció era, no, no, perquè no ho havia fet mai, però vaig pensar que no tenia cap dret a refusar-ho, què era el que temia? Que no sabés ser natural?, que no em sentia poc preparada? Em vaig adonar que tornava a treure el nas el núm. 10, (la inseguretat de decisió)  fent-me veure si era capaç d'acceptar el que per a mi era un repte, petit, sí, però........, i tot seguit ho vàreig acceptar.
Avui hi he anat, quan m'he posat els cascos i davant meu el
micròfon, m'ha impressionat, però en el moment en que he començat a parla i contestar les preguntes que em feien els presentadors, m'he oblidat  dels cascos i del micròfon, i m'he sentit segura.  O siga que quan hem acabat, em sentia eufòrica, decidida, i que quan l'Alícia m'ho torni a proposar, perquè volen que hi torni per anar parlant d'aquesta ciència  que ens ofereix les eines necessàries per afirmar i assegurant-nos que som creadors de la nostra vida, ho acceptaré segura de mi mateixa i del que estic treballant.
Tot i que el temps era gris, ennuvolat, amb pluja consistent, vent i fredor, igualment he mantingut l'alegria d'haver fet el que havia de fer, una prova aconseguida, sabent que si un vol, res ni ningú pot fer-nos desviar del camí que anem construint amb la nostra capacitat de ser els responsables de nosaltres mateixos.

1 comentario: