Sobre la Numerología Tántrica

La Numerología tántrica es una herramienta muy importante para, no solamente
conocernos a nosotros mismos, sino también poder conocer a los demás para relacionarnos
con ellos de una forma respetuosa e incondicionalmente.


Con esta herramienta de “auto-conocimiento” podremos saber cuáles son los retos
que tenemos en nuestro camino evolutivo, pero también cuáles son nuestras cualidades
y potenciales innatos para ayudarnos a evolucionar y saber que, si los utilizamos,
tendremos la fuerza necesaria para trascenderlos.

Nos explica el trabajo personal que debemos llevar a cabo para evolucionar internamente
y expresarlo externamente y conseguir así un nivel cada vez más elevado. De esta
manera nuestra evolución creará un cambio consciente a nuestro alrededor.

Tria el teu idioma / Please choose your language

miércoles, 14 de agosto de 2013

M'adono del temps que he estat sense escriure en el blog.  Ara en ple mes d'agost em disposo a dir-vos alguna cosa.  He acabat els cursos que tenia a casa i a Vic, però continuaré fent cursos de Numerologia Tàntrica: primer Nivell i Segon Nivell.  Ara veig la diferència del contingut dels cursos, des que vaig començar fina ara, l'he anat ampliant com a conseqüència de la pràctica continuada i del que els alumnes amb les seves preguntes i raonaments ajuden a evolucionar aquesta filosofia d'Autoconeixement. Cada vegada més, estic convençuda que és una eina àmplia i profunda per entrar en el coneixement més profund d'un mateix, i entendre com les situacions, si hi estem atents, ens dónen una àmplia informació del què fem per rectificar, si cal, el nostre comportament.

Bé com que estem en ple estiu, i ja no hi ha l'activitat acostumada, aprofito per fer pessejades per jardins, parcs, etc..., és tant plaent veure el moviment de la natura, m'agrada molt, mentre m'assec tranquil.la i flairo l'ambient, mirar detingudament les plantes, les flors, els arbres. A la nit des del balcó de casa miro les poques estrelles que puc veure, però que tot i així em meravello.  Fa poc que hem estat a casa d'una amiga a Lliçà d'Amunt, aquí sí que a la nit el cel s'omplia d'estrelles, i m'hi quedava llarga estona contemplant-les i gaudint-ho . Al matí entre les 6h. i les 7h. podia veure la sortida del sol, que no m'he perdut cap dia.  Tot plegat molt encisador.

M'agradaria que em contestessiu, donant-me el vostre parer, si coneixeu la Numerologia Tàntrica, si hi treballeu, en fi les vostres suggerències, això segur que em motivaria a escriure més sovint. Us ho agraïria tant!!!!!.

Fins aviat, espero.


No hay comentarios:

Publicar un comentario